Amaneixer al Benicadell

Despres de sopar contaren uns quants xistes com:
Una volta Jaimito va anar a l'escola i el mestre li preguntà si sabia l' abecedari i li contestà ABC ABC Abece me sale i abeces no.

I tambe vam mirar les constelacions, els planetes, les estrelles i aprenguerem algún que altre nom, com Cassiopea, l'Osa major, l'Espasa d'Oriò i l' estrella polar...

Quan es gitarem vam veure un monto d' estrelles fugaces, jo en vaix contar 25 fins que en vaig adormir.

A les 6:20 del matí s'alsarem de colp pensant que ens se faria tard per vore l'eixida del sol i vam pujar super correguent  dalt del tot i després d'esperar-se més de mig hora vam vore amaneixer.



VA  SER  XULISSIM !!!!!!!!!!!!




CONTINUARÀ....

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Resumen Marina de Carlos Ruiz Zafón

Plató (democracia, biografia, context historic, filosofia, sofistes, Sòcrates, política...)

Soneto V - Garcilaso de la Vega